Monday 6 January 2014

הורים בודדים ועולם ההכרויות

הורים בודדים והכרויות
בוגרים שהם הורים יחידים כמו גרושים וגרושות, מתקשים להיכנס לעולם ההיכרויות . הם צריכים לתמרן בין ילדים , עבודה וחיים בכלל. לאחר מכן, יש את הנושא של למצוא מישהו לדייט שאין לו בעיה עם העובדה שיש להם ילדים. זה יכול להיות משימה לא פשוטה כלל.

זו יכולה להיות סיבה להורים בודדים רבים, כדי למנוע לצאת לעולם היכרויות ולהישאר בודדים. האפשרות של דחייה בשל העובדה שיש להם ילדים או בניסיון למצוא שותף מתאים שיקבל את הילדים שלהם, ושהם יכולים לסמוך עליו עם הילדים שלהם היא יותר מדי עבור אנשים מסוימים כדי לנסות ולהתמודד איתה.

הדבר הראשון שהורה יחיד צריך לעשות כשנכנס חזרה אל עולם הרווקים של היכרויות, הוא להיות עם ראש פתוח. יש אנשים שמוכנים לקבל בן זוג שיש לו ילדים . ישנם גם הרבה הורים יחידים אחרים בעולם . רבים מההורים האלה גם מחפשים לחזור אל עולם ההיכרויות. יש להם אותם פחדים וחששות שאתה מרגיש. עם זאת, אין שום סיבה שבגלל שאתה הורה בודד תחיה את שארית החיים שלך לבד.

זה רעיון טוב להיות כן מראש וישר מההתחלה. אל תנסה להסתיר את העובדה שיש לך ילדים. זה יחסוך לכם הרבה זמן וטרחה בטווח הארוך . אין דבר גרוע יותר מאשר לפתח רגשות כלפי מישהו ולפתח מערכת יחסים איתם, רק כדי לגלות שהם אינם מעוניינים בילדים. זה יכול להוביל להרבה רגשות קשים בסופו של דבר . זה גם יכול להפוך את הפרידה לקשה וליצור איבה בין שניכם. כנות היא המדיניות הטובה ביותר.

דברו עם שותפים פוטנציאליים על הדעות שלהם על ילדים. אם את מחפשת קשר רציני, אין צורך לבזבז את הזמן שלך לצאת עם מישהו שאין לו כוונות או רצונות לילדים. לא שזה יסתדר בסוף. שיחה כללית , סתמית יכולה ללכת דרך ארוכה ולעזור לך למצוא את האדם המתאים ביותר להיכנס איתו לתוך מערכת יחסים איתו. אם את מחפשת משהו קליל, מיני, אז אין הדבר משנה מה יחסו לילדים.

נקודה חשובה נוספת להורים יחידים שכדאי לזכור היא שהם לא צריכים לאבד תקווה. הם לא נועדו לכישלון. לא מן הנמנע להורים יחידים לפגוש אנשים וליצור מערכות יחסים משמעותיות. גם אם יש להם כמה דייטים לא מוצלחים או מפגשים עם שאינם מעוניינים בילדים , זה לא צריך להרתיע אותם מלהמשיך הלאה. האדם המושלם נמצא בחוץ ורק מחכה לפגוש אותם.

No comments:

Post a Comment